Årsmøte 2016

Da var årsmøtet for 2016 unnagjort. Med drøyt 30 deltakere gikk det greit og rolig for seg i en hyggelig atmosfære.

Av det som var på dagsorden vil vi spesielt få nevne at Årsmøtet vedtok å utnevne Tor Åge Skinstad til velfortjent æresmedlem av Orkla JFF for lang og aktiv karriere i foreninga. Markeringen vil foregå i forbindelse med jubileumsfesten som planlegges i siste halvdel av november. Vi gratulerer!

I forbindelse med at foreninga i år fyller 100 år, ble det også vedtatt å utgi en bok i den forbindelse. Styret jobber med å få tak i en forfatter, men vi trenger også hjelp av andre som sitter på informasjon og bilder vedrørende historien til Orkla JFF. Dersom dere mener å ha noe som er av betydning er det bare å ta kontakt!

Når det gjelder arbeidet med nytt hus på leirduebanen i Husdalen, har ikke fremdriften vært slik vi kanskje håpet. Men styret er innstilt på å fortsette arbeidet med å få til et slikt hus og vil derfor i nærmeste fremtid nedsette et utvalg som vil jobbe med saken.

Ellers vil styret ha som mål å øke aktivitetstilbudet i foreninga i 2016. Der er jegerprøvekurset allerede i gang, og fluekastekurs, viltmatkveld og blodsporkurs er rett rundt hjørnet. Så det er bare å holde seg oppdatert på hjemmesida og facebook!

For styret

Erik Solem